This page has moved to a new address.

De industriële schaarlamp als hanglamp

Woonblog my industrial interior: De industriële schaarlamp als hanglamp

dinsdag 3 januari 2017

De industriële schaarlamp als hanglamp

Een schaarlamp is een erg mooie en unieke industriële lamp. Je kunt hem gebruiken als wandlamp, maar ook als hanglamp. Zie hieronder hoe je dat doet. De industriële schaarlamp is meestal zwart en gemaakt van metaal, staal of ijzer. Je kunt de schaarlamp ideaal gebruiken als decoratie, om zo meer industrieel karakter aan je interieur te geven.

Zoek je een schaarlamp voor aan de wand? Dan heb ik er eentje voor je gevonden bij Sweet Living Shop.

Bron: Cate st Hill

Industrieel interieur vintage industrial interior industriële hanglamp schaarlamp metaal zwart


Labels: , ,

3 reacties:

Op 3 januari 2017 om 16:41 , Anonymous Delilah zei...

Prachtig zo'n schaarlamp! Ik heb ze wel eens gezien in restaurants maar ik wist de naam er nooit van haha. Thanks hiervoor!

 
Op 10 januari 2017 om 15:35 , Anonymous prixos zei...

Prachtige lampen en ik vind de prijs ook nog reuze meevallen!

 
Op 28 april 2017 om 12:23 , Anonymous Lampen zei...

De schaarlamp geeft een mooie industriele look! En je kan het met ontzettend veel combineren. Ik heb er zelf ook 1 thuis hangen.

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage