De industriële schaarlamp als hanglamp

08:59 Gemma 3 Comments

Een schaarlamp is een erg mooie en unieke industriële lamp. Je kunt hem gebruiken als wandlamp, maar ook als hanglamp. Zie hieronder hoe je dat doet. De industriële schaarlamp is meestal zwart en gemaakt van metaal, staal of ijzer. Je kunt de schaarlamp ideaal gebruiken als decoratie, om zo meer industrieel karakter aan je interieur te geven.

Zoek je een schaarlamp voor aan de wand? Dan heb ik er eentje voor je gevonden bij Sweet Living Shop.

Bron: Cate st Hill

Industrieel interieur vintage industrial interior industriële hanglamp schaarlamp metaal zwart


3 opmerkingen :

  1. Prachtig zo'n schaarlamp! Ik heb ze wel eens gezien in restaurants maar ik wist de naam er nooit van haha. Thanks hiervoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige lampen en ik vind de prijs ook nog reuze meevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De schaarlamp geeft een mooie industriele look! En je kan het met ontzettend veel combineren. Ik heb er zelf ook 1 thuis hangen.

    BeantwoordenVerwijderen

Vul hier je reactie in....