This page has moved to a new address.

Industriële schuifdeuren voor in huis

Woonblog my industrial interior: Industriële schuifdeuren voor in huis

donderdag 21 november 2013

Industriële schuifdeuren voor in huis

Heb je genoeg van die standaard deuren, maar heb je wel houten kozijnen? En dus geen ruimte voor een industriële stalen/metalen deur? Hiervoor heb je ook aparte kozijnen nodig. De oplossing om toch een unieke industriële deur in je interieur te plaatsen is door een schuifdeur te plaatsen. Je vindt schuifdeuren in diverse kleuren en materialen, gelukkig ook in een industriële variant. Je kunt gaan voor een harde, metalen of strakke variant. Maar je kunt ook kiezen voor een verweerde houten schuifdeur met stalen/metalen elementen. Hieronder vind je een aantal gave, robuuste en industriële schuifdeuren.

Ga je toch liever voor een "normale" industriële deuren? Klik dan hier.

Meer industriële schuifdeuren inspiratie


Industriële schuifdeur

Industriële schuifdeur

Industriële schuifdeur

Industriële schuifdeur

Industriële schuifdeur

Labels: , , ,

2 reacties:

Op 28 mei 2014 om 20:58 , Anonymous Anoniem zei...

Wijvinden die 2e foto erg gaaf. Kan je vertellen wie zo`n deur kan leveren? Alvast bedankt!!

 
Op 30 mei 2014 om 08:48 , Blogger Gemma zei...

Hoi Anoniem,

Ik vind zelf de deur ook heel gaaf. Helaas ben ik er nog niet achter waar je deze deuren kunt bestellen. Zelf zoek ik heel vaak via google afbeeldingen en dan op (industriële) schuifdeuren en dan kom ik wel wat tegen. Ook probeer ik wel eens in het engels, duits of frans te zoeken, dan vind je meestal nog meer. Succes met zoeken! Binnenkort zal ik een bericht posten over industriële schuifdeuren met verkoopadressen.

Groeten,

Gemma

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage