This page has moved to a new address.

Lamp met strijkijzersnoer

Woonblog my industrial interior: Lamp met strijkijzersnoer

zaterdag 4 januari 2014

Lamp met strijkijzersnoer

Voor ons huis ben ik nog op een zoek naar een lamp, die aan het plafond van vide komt te hangen. Vandaag kwam ik in de woonboulevard Home Center in Wolvega en daar zag ik een hele gave lamp hangen; een globelamp met strijkijzersnoer. Ik wist van het bestaan af, maar toen ik daar stond wist ik ineens dat een aantal van deze lampen heel mooi zouden staan aan het plafond van onze vide. Omdat ik nu zo enthousiast met over deze bijzondere verlichting, ben ik naar mooie inspiratiebeelden en foto's gaan zoeken.

Mocht je zo'n lamp in je huis willen, dan kun je deze natuurlijk kopen in een winkel. Je kunt er ook voor kiezen om de lamponderdelen zelf te maken en/of kopen. De globelamp kun je bijvoorbeeld bij de Hema kopen. Je kunt daar ook de pendel en een snoer kopen. Hou je van andere kleuren, het strijkijzersnoer in verschillende kleuren kan je bij ook Snoerboer kopen voor slechts €4,80 per meter.


Lamp met strijkijzersnoer

Lamp met strijkijzersnoer

Lamp met strijkijzersnoer

Lamp met strijkijzersnoer


Lamp met strijkijzersnoer

Labels: , , , , ,

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage