This page has moved to a new address.

Inspiratie voor een industriële badkamer

Woonblog my industrial interior: Inspiratie voor een industriële badkamer

zondag 3 februari 2013

Inspiratie voor een industriële badkamer

Nog veel meer inspiratie voor een industriële badkamer. Met een paar elementen kun je een badkamer een industriële look geven. Veelal zie je beton in de badkamer, maar je kunt zelf bepalen hoeveel beton je toevoegt in de badkamer. Je kunt de muur een betonnen look geven, maar je kun er ook voor kiezen om (alleen of ook) een betonnen badkamerblad te nemen. Naast beton kun je ook voor vergrijsde tinten kiezen. Een industriële look in de badkamer combineer je vaak met strakke vormen en hout voor een natuurlijke uitstraling. Ook zie je vaak een waskom boven op de wastafel in plaats van een waskom in de wastafel.


Industriële badkamer

Industriële badkamer

Industriële badkamer

Industriële badkamer

Industriële badkamer



Labels: , , , , , ,

1 reacties:

Op 14 december 2015 om 14:22 , Anonymous Evy zei...

Super mooi! ik zou ook echt zo graag mijn badkamer zo willen hebben zo mooi donker en industrieel heel chique en toch grof. Die tegels zijn echt zo mooi ik hou er ook echt van die heb ik in ieder geval tenminste wel liggen haha. Alvast een stap naar het volgende dankjewel voor deze mooie plaatjes! ik ga het zeker onthouden!!

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage