This page has moved to a new address.

Kleintje Locker

Woonblog my industrial interior: Kleintje Locker

woensdag 8 november 2017

Kleintje Locker

Een locker is de ideale kast voor in een industrieel interieur. Bij de Kwantum kwam ik deze kleine variant tegen. Makkelijk als nachtkastje of bijvoorbeeld in een klein hoekje in de woonkamer. Je kunt tevens de bovenkant gebruiken als bijzettafeltje. Dit lockerkastje kost € 30,- en is verkrijgbaar in antraciet, grijs en groen.

Afmetingen:
Lengte: 40 cm
Breedte: 30 cm
Hoogte: 57 cm

Bron: Kwantum

Tip: tevens heeft de Kwantum nog meer verschillende lockers voor kleine prijsjes. 

Wil je op de hoogte blijven van alle nieuwe industriële tips & trends? Klik hier om je aan te melden voor de maandelijkse nieuwsbrief

https://ds1.nl/c/?si=7762&li=1360074&wi=219844&ws=&dl=search%3Flocation%3Dsearchtext%3Dlocker

Locker Leipzig - € 30,-

Locker Leipzig - € 30,-

Locker Leipzig - € 30,-
 

Labels: , , ,

11 reacties:

Op 16 november 2017 om 16:15 , Anonymous Daniëlla zei...

Wat een leuk ding zeg! Binnenkort toch maar weer eventjes langs de winkel om te snuffelen. :-)

 
Op 16 november 2017 om 16:45 , Anonymous Farah zei...

Ontzettend leuk ding, ik houd wel van zulke meubels vooral de groene vind ik erg gaaf!

 
Op 17 november 2017 om 11:42 , Blogger Nicole Orriëns zei...

Oh geweldig! Ik houd erg van lockers. En dit zijn echt dotjes. En ideaal dat ze gewoon bij de Kwantum verkrijgbaar zijn.

 
Op 17 november 2017 om 14:43 , Blogger Blogging lifestyle change zei...

Wat leuk en handig, tijd dat ik maar eens ga kijken!

 
Op 17 november 2017 om 15:51 , Blogger Unknown zei...

Oh dit zijn wel hele leuke en schattige kastjes. Good job!

 
Op 17 november 2017 om 15:56 , Blogger Emma zei...

Lijkt me erg handig en toch mooi. Zeker de groene vind ik echt vrolijk!

 
Op 17 november 2017 om 16:06 , Blogger Unknown zei...

Helemaal niet duur ook, terwijl de uitstraling ook echt niet goedkoop is

 
Op 17 november 2017 om 16:07 , Blogger Unknown zei...

Die zijn zo stoer. Jammer dat het niet bij ons in huis past.

 
Op 17 november 2017 om 18:13 , Anonymous Ik verzamel geluk zei...

Wauw dit vind ik zo gaaf! Ik zou best wel graag wat industriëler willen wonen, maar dat vind ik zo moeilijk. Op dit moment ga ik een beetje voor een reisvibe in mijn huis. Ik vraag me best wel af of ik dat uberhaupt met industrieel zou kunnen combineren. Misschien als ik wat groter ga wonen en wat permanenter, dat ik dan een keer voor een totale remodeling ga!

 
Op 19 november 2017 om 12:00 , Blogger Unknown zei...

Superleuk, ik vind het tof als nachtkastje voor mijn kids, Hee stoer en mooie kleur

 
Op 19 november 2017 om 12:31 , Anonymous A lot like LOT. zei...

Wat een ontzettend leuke locker! Die ga ik onthouden voor als ik het huis uit ga.

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage