This page has moved to a new address.

Even voorstellen: Gastblogger Erna

Woonblog my industrial interior: Even voorstellen: Gastblogger Erna

zondag 12 februari 2017

Even voorstellen: Gastblogger Erna

Mijn naam is Erna Kloppers en ik ben onafhankelijk interieurontwerper. Samen met mijn volwassen dochter woon ik dicht bij Rotterdam. Allebei zijn we verknocht aan ons huis en op dit moment zou ik het met niemand willen ruilen. Mijn favoriete plekje is de veranda waarvan ik zomer en winter volop geniet. Sinds oktober 2016 deel ik mijn woonideeën via mijn blog Tegendraads Wonen. Zo Kan Het Ook! Mijn blog stimuleert de lezers om af te wijken van het geijkte en om hun persoonlijke, unieke, woonstijl te ontdekken.

Wat een goed idee van My Industrial Interior om gastbloggers uit te nodigen. Iedere woonblogger heeft toch haar eigen kijk op en klik met het Industriële en kan zo iets persoonlijks toevoegen. Zelf raak ik het meest gepassioneerd van Industrieel in combinatie met een kenmerkende vintagestijl zoals Mid-century, Scandinavisch en Art-deco. Het contrast tussen de stijlen is wat mij intrigeert. Onder de naam ‘Industriële juwelen’ ga ik voor jou op zoek naar unieke vondsten met een geschiedenis. Stukken die eigenlijk niet in een interieur thuis horen en juist daardoor sfeerbepalend zijn. Welke Industriële Juwelen ga ik hier binnenkort met je delen? Ik heb geen idee maar ik hoop dat ik je kan verrassen en inspireren. Ik kan niet wachten. En jij?

Tot gauw, Erna

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage