This page has moved to a new address.

Gezien op de vtwonen beurs!

Woonblog my industrial interior: Gezien op de vtwonen beurs!

zaterdag 1 oktober 2016

Gezien op de vtwonen beurs!

Gisteren (vrijdag 30 september) was ik op de vtwonen beurs. Daar was ik natuurlijk op zoek naar leuke industriƫle meubels en accessoires en ik heb ze gevonden! Vooral de stand van Basiclabel.nl vond ik erg inspirerend. Ik heb foto's gemaakt, zodat jullie ook kunnen meegenieten. Toch moet ik wel zeggen dat de foto's leuk zijn, maar als je er bent geweest ben je pas echt enthousiast.

Dit zijn niet de enige foto's. Volgende week heb ik nog meer foto's, o.a. van het vtwonen huis maar ook van de Karwei Boutique Hotel.












Labels: , , ,

1 reacties:

Op 2 oktober 2016 om 11:59 , Anonymous Ilse zei...

Wauw, echt heel veel leuke dingen! Ik ga dit jaar niet maar op deze manier kan ik toch een beetje mee genieten!

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage