This page has moved to a new address.

Pastel in een industrieel interieur

Woonblog my industrial interior: Pastel in een industrieel interieur

zondag 16 februari 2014

Pastel in een industrieel interieur

Het voorjaar staat voor de deur, dus de winterkleuren kunnen er weer uit! Je kunt je industriĆ«le interieur nu weer verblijden met de voorjaarskleuren. Wat je dit voorjaar en zomer veel zult zien om  je heen, zijn de pasteltinten. Daar wil ik natuurlijk niet bij achterblijven. Hieronder vind je inspiratie in pastelkleuren; zacht roze, mintgroen, licht geel en nog veel meer "lieve" kleuren.

Pastel industrieel interieur

Pastel industrieel interieur

Pastel industrieel interieur

Pastel industrieel interieur

Pastel industrieel interieur

Pastel industrieel interieur

Labels: , , , , , , , , , ,

4 reacties:

Op 12 april 2014 om 11:37 , Anonymous Sanne zei...

Ik vind pastelkleuren heel mooi, maar ze worden voornamelijk met lichtere vloeren afgebeeld. Wij hebben een hele donkere houten vloer liggen (deze om precies te zijn: http://www.houtenvloerenshop.nl/zeer-donkere-vloer) en ik ben bang dan pastel daar niet zo mooi bij staat. Wat denkt u?

 
Op 4 augustus 2014 om 21:18 , Anonymous Anoniem zei...

Pastelkleuren vind ik ook persoonlijk mooier met witte muren en witte meubels, zo komen de kleuren het beste uit.

Weet je toevallig waar ik het sierkussen van de voorlaatste foto* waar al die lampen bij staan kan kopen? Welk merk is dat?

*Het kussen met de driekhoeken in het appelblauwzeegroen, licht grijs enzov...

 
Op 5 augustus 2014 om 11:54 , Blogger Gemma zei...

Hoi Anoniem,

Ik weet dat Xooon een aantal van die kussens met driehoeken heeft, maar ik weet niet of dat dit kussen er ook tussen zit. Ze staan niet meer op de Xooon site, maar ik kwam deze wel tegen: http://www.homecenter.nl/accessoires/sierkussens?p=2

Groeten,

Gemma

 
Op 5 augustus 2014 om 21:27 , Anonymous Anoniem zei...

Hey Gemma,

Ja Xooon ken ik inderdaad. Jammer dat dit er net niet tussen zit.
Toch bedankt voor je reactie!

Groetjes

 

Een reactie posten

Vul hier je reactie in....

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage