Kistjes als kerstdecoratie

10:39 Gemma 0 Comments

Oude kistjes, je komt ze erg vaak tegen in huis bij mensen. Dat snap ik ook wel, deze kistjes zijn multifunctioneel. Je kunt ze gebruiken om iets in op te bergen, te decoreren maar ook om iets op te zetten. Kortom, gooi een kistje nooit weg! Bewaar deze desnoods op zolder, maar gooi ze niet weg. En anders mag je deze wel bij mij komen brengen ;)

Naast de traditionele fruit- en aardappelkistjes, kun je ook wijnkistjes gebruiken. Bijvoorbeeld aan de muur, opgeleukt met industriële accessoires. Ik hou ervan! Je snapt vast wel dat ik best wel wat kistjes in huis heb...

Ook met Kerst kun je deze kistjes heel goed gebruiken. Je kunt bijvoorbeeld het kistje op tafel of kast gebruiken, waarbij je deze decoreert met o.a. een kleine kerstboom, waxinelichtjes, een ster of andere kerstdecoratie. Wat je ook kan doen is de kerstboom op het kistje plaatsen. Omdat ik dol ben op kistjes (in allerlei soorten en maten) en het nu bijna Kerst is, geef je inspiratie hoe je de kerstsfeer in huis kan combineren met een houten kratje/kistje.

Mocht je op zoek zijn naar een kistje/kratje, dan kun je eens kijken bij de Kistenkoning.







0 reacties :

Vul hier je reactie in....